Z wizytą w Warszawie…

Grupa młodzieży z naszej szkoły 10 maja wybrała się do Warszawy. Czasu było mało, a miejsc do zwiedzenia dużo.
Zaraz po podróży pociągiem i zakwaterowaniu w hostelu ruszyliśmy na podbój stolicy. Na naszej trasie znalazło się w piewszej kolejności Stare Miasto. Mimo że tego dnia pogoda nas nie rozpieszczała, spacerkiem dotarliśmy przed Pałac Prezydencki, dalej pod Zamek Królewski.
Drugi dzień był bardzo intensywny. Punkt pierwszy to Muzeum Historii Żydów Polskich. Zrobiło ono duże wrażenie na młodzieży. Stamtąd prosto do Planetarium przy Centrum Nauki Kopernik. Nałożyliśmy okulary 3D i przenieśliśmy się na Marsa, a zaraz potem przez historię marzeń człowieka o lataniu. Szybka pidróż warszawskim metrem i już jesteśmy w Łazienkach Królewskich.  Spacer po pięknym zielonym terenie, Oranżeria – kolejne miejsce zaliczone. Teraz czas na Stadion Narodowy, a na koniec dnia budynek Sejmu. Zmęczeni wróciliśmy do hostelu.
Piątek rano – śniadanko i spacerkiem do Muzeum Powstania Warszawskiego, a w nim projekcja Miasta Ruin w 3D. Po budzącym ogromne emocje zwiedzaniu wyruszyliśmy do centrum. Tu wjazd na 30. piętro i taras widokowy. Kolejny punkt to Złote Tarasy – obiad i zakupy na drogę powrotną. Ale jeszcze przed wyjazdem dotarliśmy przed pomnik Nieznanego Żołnierza. Na zakończenie dnia wieczorny pokaz multimedialny fontann. Bylo to wspaniałe widowisko. Teraz szybciutko po bagaże do hostelu i wyruszyliśmy w podróż do Karlina. Wyjazd  był męczący, ale za to bardzo ciekawy i ekscytujacy.