Powrót do I_BSIc

Wychowanie fizyczne

Poruszanie się w bloku w piłce siatkowej. (26.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze ” godz.14.30 lub 17.00 .
Ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów odcinek 5 :  https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/%C4%87wiczymy-z-iskr%C4%85-odcinek-5-kacper-piechocki-libero-pge-skry-be%C5%82chat%C3%B3w/546944082628630/
Ćwicz w miarę możliwości.
Termin sprawdzianu Indeks Sprawności Fizycznej K.Zuchory przedłużam do 02.06.2020.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Rozbieg i faza wyrzutu w oszczepie.  (25.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową : https://www.youtube.com/watch?v=ZudtGnOFG6Y
Przygotuj i wykonaj zestaw 6-8 ćwiczeń wzmacniających siłę mięśni ramion i klatki piersiowej. Wykonuj je w miarę możliwości.
Pamiętaj o przesłaniu wyników ISF K.Zuchory.
  Zapraszam na lekcję online dnia 26.05.2020 godz.11.30 na portalu office.com w aplikacji Teams I BSIc  W-f .

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Atak piłki przechodzącej w piłce siatkowej. (19.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” godz. 15.00 lub 18.00 .
Ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów odcinek 4: https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/%C4%87wiczymyziskr%C4%85-odcinek-4-w-roli-trenera-karol-k%C5%82os/2736690256610431/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Wykonuj je w miarę możliwości.
Pamiętaj o  ISF  K. Zuchory.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Rozbieg, odbicie i faza lądowania w skoku w dal. (18.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: https://www.youtube.com/watch?v=Wv1-VP3B_bI
Wykonaj test:  http://www.gimpszow-sport.vot.pl/files/isf_zuchory.pdf
Uzyskane wyniki przelicz na punkty i prześlij komunikatorem w dzienniku elektronicznym lub na maila
j.korzeniowski@zskarlino.pl  do dnia 25.05.2020 Praca będzie oceniana.
Zapraszam na lekcję online dnia 19.05.2020 godz. 11.30  na portalu office.com w aplikacji Teams
I BSIc  W-f .

Dbaj o Siebie i bliskich!


Doskonalenie ataku piłki ze środka w piłce siatkowej. (12.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” godz. 15.00 lub 18.00.
Ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów odcinek 3 :  https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/2759917244105617/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Wykonuj je w miarę możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Start niski i bieg na dystansie w biegach sprinterskich.  (11.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową : https://www.youtube.com/watch?v=xwNHnCC-fAM
oraz : https://www.youtube.com/watch?v=sJHERmQTaCQ

Napisz pracę na temat ” Aktywność fizyczna a zdrowie ” .Prześlij komunikatorem w dzienniku elektronicznym lub mailem (adres podany na komunikatorze ) do dnia 18.05.2020 .Praca będzie oceniana.

Przygotuj i wykonuj  5-6 ćwiczeń szybkościowych .

Zapraszam na lekcję online dnia 12.05.2020 na portalu office.com w aplikacji Teams  I BSI c   W-f.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Atak piłki ze środka boiska w piłce siatkowej. (05.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” 12.30 lub 15.00.
Ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów (odcinek 2):  https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/223035852288520/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Ćwicz według Swoich możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Sposoby organizacji klasowego turnieju o tytuł ” Mistrza rakietki „. (04.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: Systemy rozgrywek sportowych
– każdy z każdym,
– pucharowy,
– mieszany.
W tym tygodniu ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów (wielokrotny Mistrz Polski) :  https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/%C4%87wiczymy-z-iskr%C4%85-1-odcinek-w-roli-trenera-piotr-orczyk-pge-skra-be%C5%82chat%C3%B3w/2571801153138013/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Ćwiczenia wykonuj w miarę Swoich możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Doskonalenie ataku z lewej i prawej strony w piłce siatkowej. (28.04.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” godz. 15.00 lub 18.00 .
Pamiętaj o wykonywaniu zestawu ćwiczeń na wszystkie partie ciała.Wykonuj je w miarę możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Doskonalenie gry deblowej w grze w badmintona. (27.04.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową : Zasady gry w badmintona-Badmin.pl
– gra deblowa.
W tym tygodniu wykonuj przygotowany przez Siebie zestaw ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Wykonuj je w miarę Swoich możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Atak piłki z prawego skrzydła w piłce siatkowej. (21.04.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” godz. 12.30 lub 15.00 .
Pamiętaj o gimnastyce porannej i INDEKSIE SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ.

Dbaj o siebie i bliskich!


Wprowadzanie lotki do gry – serwis forhendowy i bekhendowy w grze w badmintona. (20.04.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: Zasady gry w badmintona – Badmin.pl
– punktacja, 
– serwis,
– boisko,
– wyposażenie.
W tym tygodniu zapoznaj się z: INDEKS SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ K. ZUCHORY
Wykonaj go i przelicz uzyskane punkty, które ocenią Twoją sprawność fizyczną na dzień dzisiejszy.

Dbaj o siebie i bliskich!


Atak piłki z lewego skrzydła w piłce siatkowej. (07.04.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: Przepisy Gry w Piłkę Siatkową 2017-2020-PZPS-u
Rozdział czwarty: sytuacje w grze
10. piłka przy siatce,
11. zawodnik przy siatce,
12. blok.
Oglądaj w Polsat Sport „Największe mecze polskiej siatkówki ” godz. 15.00 .

Przygotuj zestaw 5-6 ćwiczeń wzmacniających siłę mięśni ramion i wykonuj je w miarę możliwości.

Dbaj o siebie i bliskich!


Aerobik – podstawowy układ.  (06.04.2020)

Znajdź w internecie filmy:  Aerobik krok podstawowy

Przygotuj 2-3 minutowy układ i wykonuj go w tym tygodniu w przerwach między lekcjami.

Dbaj o siebie i bliskich!


Doskonalenie wyskoku do ataku w piłce siatkowej.

Zapoznaj się ze stroną internetową: Przepisy Gry w Piłkę Siatkową 2017-2020-PZPS-u
Rozdział czwarty: sytuacje w grze
8.  sytuacje w grze,
9.  gra piłką,
13. atak.
Wykonaj 6 serii po 12 wyskoków imitujący atak w piłce siatkowej (przerwy między seriami ok.1 minuta)
Oglądaj w Polsat Sport „Największe mecze polskiej siatkówki” godz. 18.00.

Dbaj o siebie i bliskich!


Aerobik – podstawowe kroki.

Znajdź w internecie film: Aerobik krok podstawowy i zapoznaj się z nim.

Pamiętaj o gimnastyce porannej i metodzie 3x30x130 (możesz ją modyfikować).
Dbaj o siebie i bliskich!

loading