Powrót do I_BSIa

Wychowanie fizyczne

Atak piłki przechodzącej w piłce siatkowej . (22.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport ” Siatkówka największe mecze ” godz. 15.30 lub 18.00 .
Ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów  odcinek 4 : https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/%C4%87wiczymyziskr%C4%85-odcinek-4-w-roli-trenera-karol-k%C5%82os/2736690256610431/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Ćwicz w miarę Swoich możliwości .
Pamiętaj o ISF K.Zuchory.

Dbaj o Siebie i Bliskich !


Rozbieg , odbicie i faza lądowania w skoku w dal. (21.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową : https://www.youtube.com/watch?v=Wv1-VP3B_bI
  Wykonaj test  :  http://www.gimpszow-sport.vot.pl/files/isf_zuchory.pdf
Uzyskane wyniki przelicz na punkty i prześlij z krótkim komentarzem komunikatorem w dzienniku elektronicznym lub na maila do dnia 28.05.2020 . Praca będzie oceniana .
  Zapraszam na lekcję online dnia 22.05.2020 godz.11.00 na portalu office.com w aplikacji Teams   
I BSIa  W-f.

Dbaj o Siebie i Bliskich !


Doskonalenie ataku piłki ze środka boiska w piłce siatkowej. (15.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” godz. 13.00 lub 15.10.
Ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów odcinek 3:  https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/2759917244105617/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Wykonuj je w miarę możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Start niski i bieg na dystansie w biegach krótkich. (14.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: https://www.youtube.com/watch?v=sJHERmQTaCQ
oraz : https://www.youtube.com/watch?v=xwNHnCC-fAM
  Przygotuj zestaw 5-6 ćwiczeń szybkościowych .Wykonuj je w miarę możliwości.

Zapraszam na lekcję online dnia 15.05.2020 na portalu office.com w aplikacji Teams  IBSIa  W-f.
Termin pracy pisemnej  „Aktywność fizyczna a zdrowie ” przedłużam do 21.05.2020 .

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Doskonalenie ataku piłki z prawej i lewej strony boiska w piłce siatkowej. (08.05.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka z archiwum” godz. 12.30 lub 16.00.
W tym tygodniu ćwiczymy z siatkarzami Skry Bełchatów (wielokrotny Mistrz Polski) odcinek 1:  https://www.facebook.com/LodzkaSSE/videos/%C4%87wiczymy-z-iskr%C4%85-1-odcinek-w-roli-trenera-piotr-orczyk-pge-skra-be%C5%82chat%C3%B3w/2571801153138013/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Wykonuj je w miarę możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Sposoby organizacji klasowego turnieju o tytuł „Mistrza rakietki” w Badmintona. (07.05.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: Systemy rozgrywek sportowych
– każdy z każdym,
– pucharowy,
– mieszany.
Napisz pracę na temat „Aktywność fizyczna a zdrowie”. Prześlij komunikatorem w dzienniku elektronicznym lub na maila (adres podany na komunikatorze w dzienniku elektronicznym) do dnia 14.05.2020 . Praca będzie oceniana.
Pamiętaj o ćwiczeniach fizycznych , które wykonywaliście na poprzednich lekcjach.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Doskonalenie umiejętności gry deblowej w grze w badmintona. (30.04.2020)

Zapoznaj się se stroną internetową : Zasady gry w badmintona-Badmin.pl
– gra deblowa.
Przygotuj zestaw 5-6 ćwiczeń wzmacniających siłę mięśni grzbietu. Wykonuj je w miarę możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Atak piłki z prawego skrzydła w piłce siatkowej. (24.04.2020)

Oglądaj w Polsat Sport „Siatkówka Największe mecze” godz. 12.15 lub 15.30.
Pamiętaj o wykonywaniu ćwiczeń przygotowanych przez Siebie. Ćwicz codziennie według Swoich możliwości.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Wprowadzenie lotki do gry – Serwis forhendowy i bekhendowy krótki i długi w grze w badmintona. (23.04.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: Zasady gry w badmintona-Badmin.pl
– punktacja,
– serwis,
– boisko,
wyposażenie.
W tym tygodniu zapoznaj się: INDEKS SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ K. ZUCHORY
Wykonaj go i przelicz uzyskane punkty, które ocenią Twoją sprawność fizyczną na dzień dzisiejszy.

Dbaj o Siebie i Bliskich!


Atak piłki z lewego skrzydła w piłce siatkowej. (17.04.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową: Przepisy Gry w Piłkę Siatkową 2017-2020-PZPS-u
Rozdział czwarty – sytuacje w grze
10. piłka przy siatce,
11. zawodnik przy siatce,
12. blok.
Przygotuj zestaw 5-6 ćwiczeń wzmacniających siłę mięśni ramion i wykonuj je w miarę możliwości.
Oglądaj w Polsat Sport ” Siatkówka z archiwum” godz. 12.30 .

Dbaj o siebie i bliskich!


Aerobik – podstawowy układ. (16.04.2020)

Znajdź w internecie filmy: Aerobik krok podstawowy.
Przygotuj 2-3 minutowy układ i wykonuj go w tym tygodniu w przerwach między lekcjami.

Dbaj o siebie i bliskich!


Doskonalenie wyskoku do ataku w piłce siatkowej (03.04.2020)

Zapoznaj się ze stroną internetową : Przepisy Gry w Piłkę Siatkową 2017-2020-PZPS-u
Rozdział czwarty: sytuacje w grze
8.  sytuacje w grze,
9.  gra piłką,
13. atak.
Wykonaj 5-6 serii po 12 wyskoków imitujących atak w piłce siatkowej (przerwy między seriami ok.1 min.)
Oglądaj w Polsat Sport „Największe mecze polskiej siatkówki”  godz.18.00 .

Dbaj o siebie i bliskich!


Aerobik – podstawowe kroki.  (02.04.2020)

Znajdź w internecie filmy: Aerobik krok podstawowy i zapoznaj się z nim.
Pamiętaj o gimnastyce porannej i metodzie 3x30x130 (możesz ją modyfikować – ćwicz w domu)

Dbaj o siebie i bliskich!


Higiena osobista po wysiłku fizycznym.

Zapoznaj się ze stroną internetową:  higienaosobista.pl/higiena-podczas-treningu/
Stosuj te zasady w życiu codziennym.

Pamiętaj o gimnastyce porannej i metodzie 3x30x130.
Dbaj o siebie i bliskich.


Zdrowy tryb życia – gimnastyka poranna.

Przygotuj zestaw ćwiczeń gimnastyki porannej:
– inwencja własna,
– czas trwania ćwiczeń ok. 10 minut,
– ćwicz codziennie.

Pamiętaj o metodzie 3x30x130 – w tym tygodniu możesz wykonać bieg w miejscu w swoim pokoju w tempie ok. 100 kroków na minutę.
Dbaj o sienie i bliskich.

Nauczyciel wychowania fizycznego
Jan Korzeniowski

loading