Powrót do III_TM

Wychowanie fizyczne – Maryla Sochacka

Drodzy uczniowie mamy kolejny dzień niezwykłych zajęć wychowania fizycznego. Zadanie które mieliście wykonać w zeszłym tygodniu nie wszyscy potraktowali poważnie. Czekam jeszcze do 31.03. (jest to zadanie na ocenę).

 W dniu dzisiejszym  poćwiczycie z profesjonalistką, najpierw solidna rozgrzewka przy muzyce, https://www.youtube.com/watch?v=XV3g2c9SC-grozgrzewka przy muzyce a następnie duża dawka ćwiczeń w odpowiednim tempie i muzyce. Wytrzymajcie całość. Pamiętajcie że możecie zawsze zatrzymać  filmik i krótko odpocząć, ale potraktujcie to jako całość.
Powodzenia

https://www.youtube.com/watch?v=PFR9TTLwgio trening wyszczuplający

Przekaż mi swoje wrażenia.

30.03.2020 r.
Maryla Sochacka nauczyciel w-f


Zdrowe  żywienie, kalorie, spalanie kalorii

Witam!
Kolejny tydzień w domu, kolejny tydzień ograniczonego ruchu, ale nie jest to czas stracony. Chciałabym, abyście przeanalizowały swoje zapotrzebowanie kaloryczne stosownie do wieku i płci. Przeliczcie, jakie macie zapotrzebowanie na kalorie i  ile kalorii spalicie dziennie, będąc w domu i wykonując codzienne czynności (domowe ,życiowe, ćwiczenia w domu ). Gotowe prace prześlijcie komunikatorem (na ocenę) do końca tygodnia.

Powodzenia, nie zapominajcie o ćwiczeniach w domu.

Maryla Sochacka, nauczyciel w-f

https://www.edziecko.pl/jedzenie/7,79323,24958484,zapotrzebowanie-kaloryczne-od-czego-zalezy-i-jak-wyglada-u.html  zapotrzebowanie kaloryczne ,od czego zależy

https://zywienie.abczdrowie.pl/tabele-kaloryczne wartości kaloryczne produktów

https://kalkulatorkalorii.net/tabela-cwiczen  spalanie kalorii w odniesieniu do czynności

https://sportyfor.pl/artykuly/dieta-i-zdrowie/tabela-spalania-kalorii  spalanie kalorii podczas codziennych czynności


Witam!

 Kolejny dzień naszego odosobnienia, zapełnijmy go ruchem!!!

  • Na bazie poprzedniego komunikatu i linków przygotuj i przećwicz 10 min. zestawy ćwiczeń, które po powrocie do szkoły wykorzystamy do przeprowadzenia rozgrzewek (na ocenę).
  • Zastanów się na jakie partie mięśni wpływają jakie ćwiczenia.
  • Powtarzaj codziennie, ćwicz dla zdrowia i kondycji.

Powodzenia!!!


Witam!
W tej trudnej dla wszystkich sytuacji trzeba żyć zdrowo i aktywnie. Postaram się podesłać Wam linki do stron które, pomogą w aktywności „samotnej”, pamiętajcie że, Internet to skarbnica różnych filmików z którymi możemy poćwiczyć.
Na początek ćwiczenia w domu w dobie koronawirusa:
https://aktywne.trojmiasto.pl/Przedmioty-codziennego-uzytku-ktore-pomoga-nam-cwiczyc-w-domu- n143244.html nie daj się koronawirusowi!

https://sport.onet.pl/ofsajd/panuje-koronawirus-trening-w-domu-plan-cwiczenia-bez-sprzetu-dla-mezczyzny-i-kobiety/e2hpj5v ćwiczenia w okresie koronawirusa

Poczytajcie, zapoznajcie się z problemem jeśli coś jest niejasne to dajcie znać.

Życzę przyjemnych ćwiczeń!!!

Maryla Sochacka, nauczyciel w-f

loading